خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

تاکید استقلال: بدون بلیت به ورزشگاه نیایید

تاکید استقلال: بدون بلیت به ورزشگاه نیایید
باشگاه استقلال از هواداران خود خواست که اگر بلیت تهیه نکرده‌اند،‌ برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی نروند.

با اینکه 35 هزار بلیت ارائه شده در سامانه بلیت‌فروشی برای مسابقه دربی به اتمام رسیده، اما ابهام‌هایی درباره تعداد تماشاگران مسابقه فردا وجود دارد.

در این خصوص گفته می‌شود که ممکن است بخش‌هایی از طبقه دوم هم باز شود و هواداران بتوانند با تعداد بیشتری به ورزشگاه آزادی بروند.

در این شرایط باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای از هواداران خود خواست تا بدون بلیت به ورزشگاه نروند. در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:‌ «در جلسه هماهنگی پیش از مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی مقرر شد تا جهت برقراری نظم، هواداران استقلال صرفا از ورودی غربی ورزشگاه وارد استادیوم شوند.»

در بخش دوم این اطلاعیه هم نوشته شده است: «همچنین در این جلسه مسئولان برگزاری مسابقه تاکید کردند که امکان حضور هواداران دو تیم بدون بلیت در این بازی وجود ندارد و به همین دلیل از هوادارانی که موفق به خرید بلیت نشدند، درخواست می‌شود راهی استادیوم آزادی نشوند.»

برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

39 Sporties_fa@1402/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi