خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

لانس، از لیگ دو تا صعود به لیگ قهرمانان اروپا

لانس، از لیگ دو تا صعود به لیگ قهرمانان اروپا
لانس با قطعی کردن صعود خود به چمپیونزلیگ به دو دهه دوری خود از این رقابت ها پایان داد.

به گزارش مستر90، لانس در فصلی که فراتر از انتظار ظاهر شد توانست یک هفته پیش از پایان مسابقات سهمیه چمپیونزلیگ سال آینده را به دست آورد. این تیم در هفته سی و هفتم لیگ یک فرانسه با نتیجه 3-0 از سد آژاکسیو گذشت تا با توجه به شکست مارسی جشن اروپایی شدن خود را پیش از پایان فصل برپا کند.

شاگردان فرانک هایسه با برد امشب 81 امتیازی شدند تا بالاتر از مارسی 73 امتیازی صاحب دومین سهمیه مستقیم فرانسه در چمپیونزلیگ سال آینده شوند. آن‌ها در شرایط به این افتخار دست یافتند که سه سال پیش در لیگ 2 فرانسه حضور داشتند.
لانس برای بازگشت به اروپا بعد از 20 سال یک روند شگفت انگیز را در بازی های خانگی خود در پیش گرفت. این تیم 17 برد و یک مساوی در خانه کسب کرد و با متحمل شدن تنها یک شکست مخوف ترین میزبان فصل 23-2022 لقب بگیرد.

لانس با توجه به افت پاریس بعد از جام جهانی 2022 و البته نتایج کم نوسانی که کسب کرد حتی در مقاطعی از فصل شانس قهرمانی هم داشت و تا همین چند هفته اخیر جدی ترین رقیب شاگردان گالتیه در راه فتح لیگ یک فرانسه به شمار می رفت.

این تیم مطابق انتظار رقابت را به حریف پرستاره خود واگذار کرد اما شکستن طلسم دو دهه دوری از چمیپونزلیگ اهمیتی بسیار بالا برای هواداران این تیم داشت که می‌توانند بعد از سال‌ها انتظار دوباره در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا حضور داشته باشند. آنها این موفقیت را با پخش سرود چمپیونزلیگ در پایان بازی با آژاکسیو جشن گرفتند.

برچسب‌ها: لانس لیگ فرانسه المپیک مارسی فرانسه لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

67 Sporties_fa@1402/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi