خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

شاهکار لانس؛ کدام تیم‌های لیگ فرانسه سهمیه اروپایی گرفتند؟

شاهکار لانس؛ کدام تیم‌های لیگ فرانسه سهمیه اروپایی گرفتند؟
لانس با نایب ‌قهرمانی در لیگ 1 فرانسه توانست جواز حضور مستقیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

لیگ 1 کشور فرانسه با برگزاری دیدارهای هفتۀ سی‌وهشتم این رقابت‌ها رسما در فصل 23-2022 به پایان رسید و همانند دوره‌های قبل، باز هم این تیم PSG بود که توانست با 85 امتیاز به مقام قهرمانی این مسابقات برسد. در کنار قهرمانی پاریسی‌ها اما نباید از شاهکار تیم لانس نیز گذشت. آنها با یک امتیاز کمتر از PSG توانستند به عنوان نایب ‌قهرمانی لیگ 1 فرانسه برسند و به همراه PSG به طور مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا بروند.

جایگاه سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ 1 فرانسه متعلق به تیم قدیمی و ریشه‌دار مارسی بود که با کسب 73 امتیاز توانست جواز حضور در مرحلۀ پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. از لیگ قهرمانان اروپا که بگذریم به سهمیه‌های لیگ اروپا می‌رسیم. تیم رن با 68 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا به همراه تولوز که به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال فرانسه رسیده بود، به عنوان دو تیمی که در لیگ اروپا حاضر خواهند بود شناخته شوند.

اما در مورد سهمیه‌های لیگ اروپا باید یک نکتۀ بسیار مهم را در نظر گرفت.

مالکیت دو باشگاه میلان و تولوز یکی است و طبق قوانین یوفا دو باشگاه با یک مالک نمی‌توانند در یک رقابت اروپایی حاضر باشند. با توجه به اینکه ممکن است میلان در فصل آیندۀ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتواند به دور حذفی این مسابقات صعود کند و شاهد حضور این تیم در لیگ اروپا باشیم بنابراین محتمل است که تولوز با توجه به این شرایط و به احتمال فراوان نمی‌تواند در لیگ اروپا حاضر شود و این لیل تیم پنجم جدول است که به همراه رن به لیگ اروپا می‌روند.

اگر شرایط به شکلی که گفته شد رقم بخورد آنگاه تیم موناکو که با 65 امتیاز در ردۀ ششم جدول قرار دارد، فصل آینده در لیگ کنفرانس اروپا حاضر خواهد بود.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه لانس المپیک مارسی رن لیل تولوز موناکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 Sporties_fa@1402/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi