خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

مبلغی که شیخ منصور در صورت کسب سه گانه به دست می اورد

مبلغی که شیخ منصور در صورت کسب سه گانه به دست می اورد
منچستر سیتی در صورت کسب سه گانه می‌تواند حدود 300 میلیون پوند کسب درآمد کند.

به گزارش فوتبالی، مبلغی که از کسب احتمالی سه گانه به منچستر سیتی خواهد رسید بیشتر از مبلغی است که شیخ منصور بیش از یک دهه پیش برای خرید باشگاه منچستر سیتی هزینه کرد. منچستر سیتی در صورت قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمان و تکمیل سه گانه اروپایی خود مبلغ حیرت آور 294 میلیون پوندی را کسب خواهد کرد. آبی های شهر منچستر پس از سومین قهرمانی متوالی در لیگ جزیره 180 میلیون پوند به جیب زدند و با شکست دادن همشهری خود یعنی منچستر یونایتد درFA Cup می‌توانند 8 میلیون پوند دیگر به آن اضافه کنند و اگر گواردیولا بتواند جام لیگ قهرمانان را به ورزشگاه اتحاد بیاورد 110 میلیون پوند دیگر به صندوق سیتیزن ها اضافه خواهد شد.

این بزرگترین حجم پولی است که این ورزش به خود دیده است. این مبلغ می‌تواند به گواردیولا برای گسترش حکومت خود بر دنیای فوتبال کمک کند و دست او را برای جذب هر بازیکنی که برای ترکیب تیمش مناسب ببیند باز بگذارد. اگر سیتی تاریخ سازی کند آنگاه شیخ منصور مبلغ 256 میلیون پوندی که در سال 2008 برای خرید باشگاه هزینه کرده بود را تنها در یک ماه و با این جایزه برمی‌گرداند.

برچسب‌ها: منچستر سیتی لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر انگلیس جام حذفی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

53 ایران ، خدا1402/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi