خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

لیورپول ۱۴ بازی تا چهارگانه بی‌سابقه

لیورپول ۱۴ بازی تا چهارگانه بی‌سابقه
پس از پیروزی ۳ بر یک خارج از خانه مقابل بنفیکا، لیورپول به صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نزدیک است که آن‌ها را یک گام به یک چهار گانه بی‌سابقه نزدیک می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، لیورپول در این فصل جام اتحادیه را به دست آورده است و تیم یورگن کلوپ تنها ۱۴ بازی دیگر با قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی فاصله دارد، هدفی که رسیدن به آن دشوار، اما در عین حال امکان‌پذیر به نظر می‌رسد.

تیم لیگ برتری که بیش از همه به کسب چهارگانه نزدیک شده بود، منچستریونایتد بود که پس از تضمین لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در سال ۹۹ - ۱۹۹۸ را به دست آورد ولی جام اتحادیه را از دست داد. هم‌چنین منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا در فصل ۱۹ - ۲۰۱۸ قهرمان لیگ، جام حذفی و جام اتحادیه شد، اما نتوانست جام قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

منچسترسیتی و لیورپول در صورتی که هر دو به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند، ممکن است سه بار در ادامه فصل به مصاف یکدیگر بروند.

لیگ برتر
لیورپول در هشت بازی تا پایان فصل لیگ برتر با یک امتیاز از منچسترسیتی عقب است. دو تیم روز یک‌شنبه در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر می‌روند که در نهایت می‌تواند تعیین کننده عنوان قهرمانی باشد.

قرمزها در ژانویه ۱۴ امتیاز از منچسترسیتی عقب بودند، اما آن‌ها ۱۱ بازی را بدون باخت پشت سر گذاشتند تا فاصله خود را با صدرنشین لیگ برتر کاهش دهند و ۱۰ برد متوالی را ثبت کردند و در ۱۰ بازی اخیر ۸ بار کلین شیت کردند.

لیورپول پس از مصاف با منچسترسیتی، باید به مصاف منچستریونایتد، اورتون و تاتنهام هاتسپر نیز برود.

برنامه بازی‌های لیگ برتری لیورپول

منچسترسیتی - لیورپول
لیورپول - منچستریونایتد
لیورپول - اورتون
نیوکاسل - لیورپول
لیورپول - تاتنهام
استون ویلا - لیورپول
ساوتهمپتون - لیورپول
لیورپول - وولوز

لیگ قهرمانان

لیورپول پس از پیروزی در تمام شش بازی مرحله گروهی خود از جمله شکست دادن اتلتیکو مادرید، پورتو و میلان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، جایی که در مجموع ۲بر یک اینتر را شکست داد تا جایگاه خود را در یک چهارم نهایی تضمین کند.

قرمزها در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی بنفیکا را ۳ بر یک در خانه شکست دادند. شاگردان کلوپ در صورت راهیابی به دور بعدی رقابت‌ها به مصاف برنده دیدار بایرن مونیخ و ویارئال خواهند رفت.

جام حذفی
لیورپول پس از حذف شروزبری تاون، کاردیف سیتی، نوریچ سیتی و ناتینگهام فارست در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. اگر آن‌ها منچسترسیتی را شکست دهند، به مصاف برنده نیمه نهایی دیگر بین چلسی و کریستال پالاس خواهند رفت.

برنامه لیورپول در جام حذفی

منچستر سیتی - لیورپول (نیمه نهایی)
فینال : برنده بازی چلسی مقابل کریستال پالاس مقابل برنده بازی لیورپول مقابل منچسترسیتی

جام اتحادیه
پس از حذف نوریچ، پرستون، لسترسیتی و آرسنال، لیورپول به فینال راه یافت و سپس چلسی را در ضربات پنالتی شکست داد و نهمین جام اتحادیه خود را به دست آورد.

برچسب‌ها: لیورپول لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر انگلیس جام حذفی انگلیس جام اتحادیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 ایران ، خدا1401/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi