خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

تبریک یونایتد به دخیا برای دستکش طلایی: تو بهترینی!

تبریک یونایتد به دخیا برای دستکش طلایی: تو بهترینی!
دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر 17 کلین‌شیت داشته است. او در جریان برد یک بر صفر برابر بورنموث، بار دیگر دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا از نظر ریاضی هیچکدام از رقبا امکان رسیدن به رکورد او را نداشته باشند.
یونایتد با تک گل آکروباتیک کاسمیرو بر بورنموث غلبه کرد تا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرد. دخیا در این مسابقه چند واکنش خوب داشت، به ویژه تک به تک با کایفر مور را در دقایق پایانی گرفت تا نقشی کلیدی در پیروزی شیاطین سرخ ایفا کند.
بعد از بردن عنوان دستکش طلایی با 17 کلین‌شیت، دخیا عکسی روی اینستاگرامش گذاشت و زیر آن نوشت 17 و یک مدال طلا هم کنارش گذاشت. هم‌تیمی‌هایش هم با کامنت‌های فراوان از او حمایت کردند.
کاسمیرو نوشت: «بهترین»، برونو فرناندز اموجی تاج و هری مگوایر سه تا اموجی دست زدن برای دخیا گذاشتند. ویکتور لیندلوف عکس خودش و لوک شاو را در کنار دروازه‌بان یونایتد استوری کرد و نوشت: «این آدم. داداش، تبریک بابت دستکش طلایی.»
موقعیت دخیا در یونایتد اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. باشگاه در حال مذاکره با او است تا قراردادش را تمدید کند اما امیدوار است این سنگربان اسپانیایی حاضر شود با دستمزد کمتری در یونایتد بماند. از سوی دیگر، معلوم نیست که او بعد از تابستان همچنان گزینه شماره یک اریک تن‌هاخ برای دروازه منچستری‌ها باشد.

برچسب‌ها: دخیا منچستر منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

58 Man U 14001402/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi