خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

قطر کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد هنگفت جدید برای یونایتد

قطر کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد هنگفت جدید برای یونایتد
شیخ جاسم بن حامد آل ثانی پیشنهاد جدیدی را برای خرید باشگاه منچستریونایتد به گلیزرها ارائه کرده است.
قطر کوتاه نمی‌آید: پیشنهاد هنگفت جدید برای یونایتد
خانواده گلیزر هنوز تصمیم نهایی درباره فروش سهام باشگاه منچستریونایتد را نگرفته‌اند و همچنان در حال بررسی پیشنهادات هستند.
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که سر جیمز راتکلیف گزینه اصلی خرید این باشگاه به حساب می‌آید و توافق نهایی مالکان آمریکایی شیاطین سرخ با این تاجر ثروتمند انگلیسی تا حد زیادی انجام شده است.
اما حالا روزنامه تلگراف خبر داده که مشتری قطری این باشگاه قصد ندارد به این راحتی از رقابت کنار برود و پیشنهاد هنگفت جدیدی را برای متقاعد کردن گلیزرها ارائه کرده که ممکن است شرایط را به صورت کلی تغییر دهد.
شیخ جاسم بن حامد آل ثانی حالا پیشنهادی را برای خرید یونایتد ارائه کرده که ظاهرا پنج میلیارد پوند ارزش دارد و می‌تواند نظر مالکان این باشگاه را برای فروش آن به راتکلیف تغییر دهد.
با این حال، خانواده گلیزر همچنان معتقد هستند که این باشگاه نزدیک به شش میلیارد پوند ارزش دارد و هنوز هیچ یک از خریداران حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای خرید یونایتد نشده است و باید دید که آیا آن‌ها با این مبالغ در نهایت حاضر به فروش یونایتد خواهند شد یا خیر.

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 Man U 14001402/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi