خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

استقلال پرونده استراماچونی را به طور کامل بست

استقلال پرونده استراماچونی را به طور کامل بست
بلاخره و پس از چند سال کشمکش و اتفاقات گوناگون، استقلال توانست پرونده استراماچونی را ببندد و مطالبات وی را پرداخت کند.
باشگاه استقلال چند سالی است که درگیر پرونده استراماچونی است. سرمربی ایتالیایی در میانه‌های لیگ هجدهم ایران را ترک کرد و سپس با طرح شکایتی از آبی‌ها به فیفا، خواستار دریافت باقی مانده مبلغ قراردادش شد. رقمی که پس از سود حاصل از دیرکرد، به یک میلیون و 600 هزار یورو رسید.
آبی‌ها از زمان مدیریت خلیل زاده، سعادتمند، مددی، آجورلو و فتح‌الله‌زاده به دنبال پرداخت این مبلغ بودند که سرانجام به لطف دریافت وام سنگین از بانک شهر، موفق شدند مطالبات این سرمربی را پرداخت کنند.
نکته عجیب اینکه با وجود دریافت یک میلیون و 600 هزار یورو، استراماچونی بابت دیرکرد پرداخت این مبلغ که چیزی حدود 2400 یورو بود، حاضر به امضای رضایت‌نامه نشد. در مرحله بعدی و به‌خاطر تعطیلی کشور قطر و عدم واریز مطالباتش، این سرمربی ایتالیایی خواستار دریافت 400 یوروی دیگر شد که در نهایت این مبالغ به حساب او واریز شد.
حالا باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، بسته شدن پرونده این سرمربی را اعلام کرد. در متن اطلاعیه آبی‌ها آمده است: پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال و همکاران ایشان، چندی پیش مطالبات آندره‌آ استراماچونی و سایر هزینه‌های جانبی این پرونده پرداخت شد.
استقلالی‌ها در بند پایانی این اطلاعیه از دریافت تأییدیه فدراسیون جهانی فوتبال خبر داده و نوشته‌اند: امروز نیز فیفا طی نامه‌ای به باشگاه استقلال رسما بسته شدن پرونده این مربی را اعلام کرد و به این ترتیب موضوع استراماچونی به طور کامل پایان یافت.

برچسب‌ها: استقلال استراماچونی ساپینتو حجت کریمی آبی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

26 Arums1402/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi