خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,320

نقشه ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا

نقشه ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا
شرایطی که فوتبال آسیا فشردگی حاصل از تعطیلات کرونا را پشت سر گذاشته، حالا فیفادی تیم‌های ملی در اختیار سرمربیان و مسئولان فدراسیون خواهد بود تا آنها برای حریفان تیمشان تصمیم‌گیری کنند. از سال 2020 به مدت دو سال، عملا بازی‌های دوستانه در محدودیت عجیب قرار داشت، چرا که تعطیلات چند ماهه حاصل از همه‌گیری کووید، باعث تعویق بازی‌های مقدماتی جام جهانی شده بود و فیفا ملزم به برگزاری فشرده این دیدارها بود.

به عبارتی فیفادی آپریل (فروردین) نخستین فیفادی بعد از پاندمی بود که مسئولان فدراسیون هر کشور توانستند برای تیم خود برنامه‌ریزی کنند و بازی‌های دوستانه را به انجام برسانند. حالا همه آماده پایان فصل باشگاهی و ورود به فیفادی بعدی در ژوئن خواهند شد؛ جایی که از 22 تا 30 خرداد، بازیکنان در اختیار تیم‌های ملی خواهند بود تا در اردو و بازی‌های تدارکاتی شرکت کنند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

63 Real Kermanshah1402/01/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi