خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

عادت بنزما ترک نمی‌شود: گل زدن به چلسی (عکس)

عادت بنزما ترک نمی‌شود: گل زدن به چلسی (عکس)
کریم بنزما مثل دو فصل قبل توانست دروازه چلسی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باز کند.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی است. شاگردان کارلو آنچلوتی این دیدار را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 20 موفق شدند گل اول خود را توسط کریم بنزما وارد دروازه حریف کنند.

وینیسیوس جونیور اثر ناقصی روی ارسال دنی کارواخال گذاشت تا کپا آریزابالاگا را وادار به واکنش کند؛ واکنش ناقص دروازه بان چلسی توپ را مقابل کریم بنزما قرار داد تا این بازیکن خیلی راحت از چند قدمی دروازه خالی را باز کند.
این برای سومین فصل متوالی است که رئال مادرید و چلسی در چمپیونزلیگ باهم دیدار می کنند. دو تیم فصل گذشته هم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند و دو فصل پیش نیز در نیمه نهایی باهم دیدار کرده بودند. نکته جالب در مورد گلزنی بنزما این است، او طی دو فصل اخیر نیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به چلسی گل زده بود.
به این ترتیب مهاجم فرانسوی رئال مادرید با حفظ عادت گلزنی به چلسی در خانه، برای سومین فصل متوالی این کار را تکرار کرد تا تیمش را در مسیر یک پیروزی خانگی مهم قرار دهد.

برچسب‌ها: ریال مادرید کریم بنزما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

62 شهیاد اهر1402/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi