خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۲؛ بهترین گل ها برای صدر!

گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۲؛ بهترین گل ها برای صدر!
بازی جذاب گل‌گهر و پرسپولیس در روز درخشش بیرانوند با گل‌های زیبای محمد عمری و سینا اسدبیگی به سود سرخپوشان به پایان رسید.
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، گل‌گهر سیرجان که یکی از تیم‌های مدعی لیگ امسال است میزبان پرسپولیس بود. این دیدار باتوجه به وضعیت جدول برای تعیین صدرنشین بسیار حساس بود.

اوضاع در این بازی در دقایق ابتدایی به سود گل‌گهری‌ها پیش می‌رفت و داور برخورد علی نعمتی با مرتضی تبریزی در دقیقه ۸ را پنالتی تشخیص داد اما این علیرضا بیرانوند بود که با مهار پنالتی پورعلی، سرنوشت بازی را تغییر داد.

دد ادامه نیمه اول موقعیت‌های دو تیم راهی به دروازه‌ها پیدا نکرد و بازی با نتیجه صفر-صفر در نیمه نخست به پایان رسید. در نیمه دوم اما این پرسپولیس بود که روی حرکت و شوت زیبای محمد عمری، بازیکن جوان خود در دقیقه ۵۰ پیش افتاد.

در ادامه گل‌گهری‌ها با تعویض‌های‌ هجومی‌شان سعی داشتند به بازی برگردند اما بازیکنان پرسپولیس به خوبی جریان بازی را اداره کردند و جایی که شاگردان قلعه‌نویی فکرش را هم نمی‌کردند با شوت از راه دور بی نظیر سینا اسدبیگی مواجه شده و برای دومین بار دروازه‌شان را باز شده دیدند.

گل‌گهر برای جبران گل‌های خورده با احتساب وقت‌های تلف شده ۱۶ دقیقه وقت داشتند و موقعیت‌های خوبی را هم خلق کردند اما روز خوب بیرانوند و بی دقتی مهاجمان گل گهر سبب شد دروازه پرسپولیس بسته بماند.

پرسپولیس با این برد ۲۹ امتیازی شد و یکی از حریفان مستقیم خود را برای صدرنشینی شکست داد و در هفته باخت سپاهان و توقف استقلال با دو امتیاز اختلاف صدرنشین شد و اجازه نداد صدرنشینی آبی‌ها بیش از بک روز طول بکشد.

برچسب‌ها: پرسپولیس گل گهر سیرجان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

77 Robben R21401/10/11

Sunami.fc: عیسی برگشته پرسپولیس را در اوج خواهیم دید امسال هم به احتمال خیلی زیاد قهرمانه

12 دی (18:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi