خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

گل‌گهر و سیرجان؛ بازی خاص برای علیرضا ابراهیمی

گل‌گهر و سیرجان؛ بازی خاص برای علیرضا ابراهیمی
علیرضا ابراهیمی یکی از خریدهای این فصل پرسپولیس کمتر از تمام بازیکنان تازه وارد این تیم به میدان رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع خوش‌قیافه و بلندقامت سرخ‌ها که توقع داشت در همان بازی هفته اول مقابل فولاد فیکس باشد بعد از اعتراض به نیمکت نشینی دو بازی هفته‌های دوم و سوم را از دست داد اما بعد از آن در برخی مسابقات دقایقی به کار گرفته شد و دوباره به نیمکت چسبید. با این شرایط به نظر می‌رسید او اولین بازیکنی باشد که در نیم فصل از پرسپولیس می‌رود اما نرفت و حالا باید نیمکت نشینی دوباره را تاب بیاورد.
ابراهیمی در بازی سوپرجام در سیرجان در حالی که دست یحیی به‌شدت خالی بود در نقش مهاجم به میدان رفت و بد هم کار نکرد اما مصدوم شد و در دو بازی قبلی حتی در لیست نبود اما حالا برای بازی با گل‌گهر همراه تیمش به سیرجان رفته است. البته مشخص نیست او در لیست بازی قرار بگیرد چرا که تیم با 21 بازیکن به سیرجان رفته و یک نفر خط خواهد خورد. در عین حال اگر فرشاد فرجی و وحدت هنانوف مثل بازی قبل در ترکیب اصلی باشند سیدجلال حسینی و علی نعمتی به‌عنوان دو مدافع میانی روی نیمکت حضور خواهند داشت و شاید نیازی به ابراهیمی که تازه از مصدومیت برگشته نباشد.

ابراهیمی تنومند زمانی ستاره و مهمترین بازیکن گل‌گهر بود. او امروز به شهرش برمی‌گردد و شاید فرصت درخشش بیاید.

با این حال بازی سیرجان برای ابراهیمی یک بازی خاص خواهد بود و شاید به همین خاطر است که یحیی او را با تیم به این سفر برده است. ابراهیمی در نقش کاپیتان گل‌گهر یکی از ستاره‌های این تیم بود و دو بار هم دروازه پرسپولیس را باز کرد اما در پرسپولیس هیچ گاه به آن موقعیت نزدیک هم نشد.
حالا ابراهیمی که خودش اهل استان کرمان است مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد اما معلوم نیست که روی سکو باشد یا نیمکت هر چند اگر فرصت بازی به او داده شود برایش فوق‌العاده خاص و ویژه خواهد بود.

برچسب‌ها: پرسپولیس علیرضا ابراهیمی گل گهر سیرجان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

93 ☫ ایران ☫1400/12/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi