خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

ساپینتو هنوز نمی‌داند استقلال و پرسپولیس چه جایگاهی دارند

ساپینتو هنوز نمی‌داند استقلال و پرسپولیس چه جایگاهی دارند
خشهای مهم گفت و گوی خبرگزاری فارس با حسن روشن را برایتان انتخاب کردیم. پیشکسوت استقلال منتقد جدی ریکاردو ساپینتوست:

روز رونمایی از جام جهانی او را دیدم و کنار هم نشسته بودیم. یا من را به او معرفی نکرده بودند یا اینکه رویش نمی‌شد با من صحبت کند! شنیدم قبل از شروع فصل که با سپاهان در ترکیه بودند، برای سرمربی آن‌ها که او هم پرتغالی است کری خوانده بود. اولین روزی هم که به ایران آمده بود گفت 4 جام می‌گیرم. ما شناختی از او نداشتیم اما با سوابقی که از او دیدیم مانند رفتاری که در اعتراض به داوری وسط زمین دراز کشیده بود و کارهای غیرفوتبالی‌اش، او را به عنوان مربی نمی‌شناسم.

الان هم که می‌گوید تیمش هجومی بازی می‌کند. اصلا تیم او آهنگ ندارد. یک نفر آن جلو می‌دود تا توپی بیاید و از آن استفاده کند. 4 پاس پشت سر هم نمی‌توانند بدهند. البته یکی از دلایلش می‌تواند این باشد که چند بازیکن جدید آمده‌اند اما همه ماجرا که این نیست. یک تیم می‌تواند بازی را هم ببازد اما بازی کند و آهنگ داشته باشد که تماشاگر را امیدوار کند. او هنوز نمی‌داند استقلال و پرسپولیس چه جایگاهی در ایران دارند.

سال گذشته تیم نتیجه گرفت. جوری هم نتیجه گرفت که حرف زدن علیه آن تیم کار خیلی سختی است. هوادار ما می‌فهمد. این هوادار سال گذشته هم می‌دانست که تیم یک بازی خوب نیست یک بازی خوب است اما به هرحال می‌برد. اینجا سیرک نیست. اینجا ایران است. این تیم هم استقلال است. خیلی کارها را نباید در آن انجام داد.

زود است که در مورد ساپینتو قضاوت کنیم اما رفتارش، رفتار یک مربی سنگین و بزرگ نیست.

برچسب‌ها: استقلال حسن روشن ریکاردو ساپینتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

73 Esteghlal Fc‌1401/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi