خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

هلند 3 - آمریکا 1، پرواز با دامفرایس

هلند 3 - آمریکا 1، پرواز با دامفرایس
هلند در یک بازی تماشایی و پرموقعیت موفق شد با سه گل آمریکا را شکست داده و در یک چهارم باید به مصاف یاران مسی برود.

در دیداری که نتیجه‌اش شگفتی نبود هلند موفق شد با سه گل ایالات متحده را شکست دهد. در نیمه اول برخلاف جریان بازی هلند خیلی زود به گل اول بازی رسید و پیش افتاد. یانکی‌ها در ادامه در خلق موقعیت جدی گلزنی ناکام بودند. هلند با کنترل امریکا اجازه گلزنی به آنها را نداد و در وقت‌های تلف شده نیمه اول هم گل دوم را زد تا با خیالی راحت به رختکن برود.

در نیمه دوم هلند همچنان هر زمانی اراده می‌کرد به دروازه آمریکا می رسید اما سیوها و واکنش‌های ترنر دروازه‌بان این تیم آنقدر آنها را در بازی نگه داشت تا یاران او یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. در ادامه لاله آهنی با تغییرات تاکتیکی به موقع در فاصله زمانی کوتاه روند بازی را برگرداند و این بار ستاره گلساز تیمش دومفرایز، روی پاس بلیند دروازه آمریکا را باز کرد تا هلند با سه گل پیش بیفتد. در ادامه شاگردان برهالتر هرچه تلاش کردند به در بسته زدند و داور در نهایت بعد از ۶ دقیقه وقت اضافه پایان بازی را اعلام کرد تا هلند به جمع ۸ تیم پایانی جام جهانی قطر صعود کند.

برچسب‌ها: هلند آمریکا جام جهانی 2022

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

52 Robben R21401/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi