خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

میلیک احتمالاً فردا با انتقالی قرضی فرانسه را ترک می کند

میلیک احتمالاً فردا با انتقالی قرضی فرانسه را ترک می کند
یوونتوس برای مهاجم ذخیره ولاهوویچ، آرک میلیک را به ممفیس دیپای ترجیح داد. آنها پس از یک روز بررسی و مقایسه، ترجیح دادند به سمت میلیک بروند.

یوونتوس تصمیم خود را گرفته و می خواهد آرکادیوش میلیک را به جای ممفیس دیپای خریداری کند.

به گزارش مستر90 و نه نقل از جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس برای خرید مهاجم، آرک میلیک را انتخاب کرده است. پس از یک روز بررسی، مدیران و کادر فنی یوونتوس به این نتیجه رسیدند که مهاجم لهستانی مارسی را جذب کنند. پس از سختی های زیاد برای فسخ قرارداد ممفیس دیپای با بارسلونا، یوونتوس به سمت میلیک، مهاجم 28 ساله سابق ناپولی رفته است. بیانکونری با مارسی به توافق شفاهی رسیده و قرار است میلیک را با 2 میلیون یورو به صورت قرضی با حق خرید اختیاری 8 میلیون یورویی جذب کند.

یوونتوس امروز چهارشنبه با مدیر برنامه میلیک دیدار می کند تا توافق را تنظیم کنند و سپس انتقال را با مارسی به سرانجام برسانند. پس از تساوی مقابل سمپدوریا، مدیران یوونتوس تصمیم گرفتند برای جذب میلیک سرعت بیشتری به کار ببندند.

میلیک گزینه جدیدی برای یوونتوس نیست و آنها قبلا هم برای خرید او از ناپولی اقدام جدی کرده بودند اما در آن برهه دی لورنتیس ترجیح داد او را به مارسی بفروشد.

برچسب‌ها: یوونتوس المپیک مارسی اخبار المپیک مارسی فرانسه لیگ فرانسه آرکادیوش میلیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

116 Sporties_fa@1401/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi