خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

توافق یوونتوس با مارسی برای انتقال آرکادیوش میلیک

توافق یوونتوس با مارسی برای انتقال آرکادیوش میلیک
یا آرکادیوش میلیک و یا ممفیس دیپای؛ سرمربی یوونتوس باید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کند

یوونتوس در بازار نقل‌وانتقالات فقط به ممفیس دیپای نمی‌اندیشد و حالا احتمال پیوستن آرکادیوش میلیک به این تیم افزایش یافته است.

مستر90 | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس منتظر ماسیمیلیانو الگری است تا درباره جذب یکی از میان ممفیس و میلیک تصمیم‌گیری کند. طی ساعات اخیر، یوونتوس با المپیک مارسی برای جذب میلیک 28 ساله به توافق رسید. طبق توافق به دست آمده، یوونتوس با پرداخت 2 میلیون یورو به شکل قرضی می‌تواند میلیک را به خدمت گیرد و در سال آینده با پرداخت 8 میلیون یوروی دیگر، قرارداد این مهاجم لهستانی را دائمی کند.

میلیک در آستانه بازگشت به سری آ و پوشیدن پیراهن بیانکونری است. یوونتوس بابت توافق شخصی با بازیکن هم مشکلی ندارد و این انتقال می‌تواند خیلی سریع نهایی شود. حالا یوونتوس باید از میان ممفیس دیپای و آرک میلیک تصمیم بگیرد. مدیریت باشگاه در این باره با مکس الگری مشورت خواهد کرد و بانوی پیر به‌زودی یکی از این دو مهاجم را به ترکیبش اضافه می‌کند.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه المپیک مارسی آرکادیوش میلیک یوونتوس ممفیس دیپای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

92 Sporties_fa@1401/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi