خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

بالاتر از بایرن و سیتی؛ اتلتیکو بهترین صدرنشین اروپا

بالاتر از بایرن و سیتی؛ اتلتیکو بهترین صدرنشین اروپا
پیروزی 4-2 اتلتیکومادرید برابر کادیز با پایان نیم فصل برای روخی بلانکوس همراه شد و این تیم نوزدهمین بازی اش را در لالیگا انجام داد. قرمز و سفیدپوشان با انجام نیمی از بازی ها آمار فوق العاده 16 پیروزی، دو تساوی و یک شکست را به ثبت رساندند و 50 امتیاز کسب کردند. آن ها در مسیر 100 امتیازی شدن قرار دارند و می توانند یک رکورد جدید در لالیگا به ثبت برسانند.
اتلتیکو با 10 امتیاز بیشتر از بارسلونا و رئال مادرید و یک بازی کمتر نسبت به تیم های دوم و سوم جدول، بهترین آمار را در قاره سبز هم به ثبت رسانده است. روخی بلانکوس قدرتمندترین صدرنشین پنج لیگ برتر اروپایی به حساب می آیند. در سال های اخیر یوونتوس و بایرن چنین ویژگی داشتند اما امسال شرایط فرق می کند.
از لحاظ عملکرد، تنها تیم آلمانی به اتلتیکو نزدیک است. بایرن در 19 بازی 45 امتیاز به دست آورد و میانگین 2.37 امتیاز را در هر دیدار به ثبت رساند. این در حالی است که اتلتیکو میانگین 2.63 امتیاز در هر بازی را ثبت کرد.
میلان صدرنشین ایتالیا هم در این فصل درخشیده است اما آمارش فاصله زیادی با اتلتیکو دارد. تیم پیولی در 20 بازی 46 امتیاز کسب کرده، یعنی متوسط 2.3 امتیاز در هر دیدار.
در انگلیس و فرانسه، منچسترسیتی و لیل صدرنشین هستند. در لیگ برتر تیم پپ گواردیولا با 44 امتیاز و میانگین 2.2 و در لیگ فرانسه، لیل با 48 امتیاز و میانگین 2.18 را به ثبت رسانده اند. هیچکدام به اتلتیکو صدرنشین اروپا نمی رسند.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید منچستر سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

84 Sopel30t (ح)1399/11/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi