خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

انتقاد لوچانو موجی از یوونتوس بابت روش درمانی پوگبا

انتقاد لوچانو موجی از یوونتوس بابت روش درمانی پوگبا
لوچانو موجی که نظرات صریح معروفی دارد به یوونتوس انتقاد کرده است که به پوگبا در مورد روش درمان آزادی عمل داده است

لوچانو موجی مدیر ورزشی سابق یوونتوس که به صریح بودن معروف است انتقاداتی را به رویکرد یوونتوس وارد کرده است. موجی از نحوه برخورد باشگاه یوونتوس با مصدومیت پوگبا و دادن آزادی عمل به او در مورد انتخاب روش درمان انتقاد کرده است. به گفته او اگر در زمان مدیریت اش چنین مساله ای پیش می آمد به نحو دیگری با آن برخورد می شد.

طرفداری | لوچانو موجی به رادیو بیانکونرا، گفت:

با نحوه برخورد مدیریت یوونتوس با مصدومیت پوگبا که تصمیم را به عهده بازیکن گذاشتند، موافق نیستم. اگر در زمان مدیریت من چنین اتفاقی رخ می داد، رویکرد متفاوتی اتخاذ می شد. اگر بهترین راه حل برای مصدومیت او عمل جراحی بود، بازیکن باید عمل جراحی می کرد؛ چون این بازیکن تحت قرارداد با یوونتوس است و این تصمیمات باید توسط باشگاه گرفته شود. حالا ما باید با این واقعیت ناشناخته رو به رو شویم که آیا پل به جام جهانی می رسد یا خیر و این ریسک که او دیر یا زود، با توجه به عدم رفع کامل مشکل اش، دوباره دچار مصدومیت می شود یا خیر. فقط می توانیم آرزو کنیم که همه چیز به خوبی پیش برود چون در هر صورت در مورد یک بازیکن بسیار سطح بالا صحبت می کنیم. یوونتوس حالا عنصر تجربه را هم در تیم دارد و اگر فاجولی و میرتتی خوب مدیریت شوند، هر دو توان پیشرفت بالایی دارند و می توانند برای آینده باشگاه مفید باشند.

برچسب‌ها: یوونتوس لوچانو موجی پل پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

58 Esteghlal Fc‌1401/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi