خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

شکستگی سر رابیو و نیاز پیدا کردن به 6 بخیه

شکستگی سر رابیو و نیاز پیدا کردن به 6 بخیه
آدرین رابیو که در نیمه دوم بازی تدارکاتی یوونتوس با اتلتیکو مادرید به زمین بازی آمده بود، طی برخوردی شدید با هم تیمی اش برمر از ناحیه سر مصدوم شد

آدرین رابیو هافبک ملی پوش فرانسوی یوونتوس در تور آمریکا این تیم شرکت نکرده بود و با تیم زیر 23 ساله های یوونتوس تمرین می کرد. حالا او برای اولین بار همراه تیم در بازی تدارکاتی با اتلتیکو مادرید به زمین مسابقه رفت اما به شدت از ناحیه ی سر مصدوم شد.

مستر90 | مدت زمان حضور رابیو در زمین برای یوونتوس که بازی تدارکاتی اش با اتلتیکو مادرید را برگزار می کرد، فقط 25 دقیقه بود. رابیو در برخوردی شدید از ناحیه ی سر با هم تیمی اش برمر به شدت مصدوم شد و با بانداژی روی سر از زمین بازی خارج شد. رابیو از طریق اینستاگرام اش خبر داد که برای شکستگی سر اش به 6 بخیه نیاز پیدا کرده است.

به نظر می آید این تابستان برای رابیو خوب پیش نمی رود. از آن جایی که فقط یک سال از قرارداد اش باقی مانده است و در لیست فروش یوونتوس قرار دارد.

برچسب‌ها: یوونتوس فرانسه تیم ملی فرانسه آدرین رابیو اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

90 Sporties_fa@1401/05/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi