خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

پل پوگبا به دنبال راهی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر

پل پوگبا به دنبال راهی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر
مدت زیادی از پیوستن پل پوگبا به یوونتوس نمی‌گذرد و این بازیکن در تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت شده است و گفته می‌شود برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود. اما بازیکن به شدت می‌خواهد که همراه با تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 قطر شرکت کند و به دنبال راه حلی برای این موضوع است.

پل پوگبا نمی‌خواهد تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

مستر90 | به گزارش فابیانا دلا واله از گاتزتا دلو اسپورت، پل پوگبا قصد دارد به فرانسه سفر کند تا جراح مشهور برتراند سونری کوته که عمل جراحی زانوی چپ زلاتان ابراهیموویچ نیز تحت نظر او انجام شد را ملاقات کند. پل پوگبا در ناحیه مینیسک خارجی زانو دچار مصدومیت شده است و در صورتی که تحت عمل جراحی قرار بگیرد، او یک دوره سه تا پنج ماهه از میادین دور خواهد بود. بنابراین پل پوگبا تا قبل از سال 2023 بهبود نخواهد یافت و او جام جهانی 2022 قطر را از دست خواهد شد.

ولی پوگبا به شدت می‌خواهد لباس تیم ملی فرانسه را در جام جهانی به تن کند و به همین خاطر به دنبال بررسی دیگر روش‌ها است تا از عمل جراحی اجتناب کند. هر چند به او توصیه شده تا در آمریکا تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما این بازیکن 29 ساله تمایل ندارد برای مدت طولانی از میادین دور باشد و به همین خاطر برای مشاوره بیش‌تر به ایتالیا بازگشت. پوگبا به همراه پزشکان یوونتوس و تیم ملی فرانسه در حال همکاری با یکدیگر هستند تا راه حلی برای حضور یافتن این بازیکن در جام جهانی بیابند. گفته می‌شود پوگبا هفته آینده تصمیم نهایی در این‌باره را خواهد گرفت.

برچسب‌ها: جام جهانی 2022 قـطر فرانسه تیم ملی فرانسه پل پوگبا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

62 Sporties_fa@1401/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi