خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

دنیله ده روسی شانس اول هدایت پالرمو

دنیله ده روسی شانس اول هدایت پالرمو
دنیله ده روسی بیش ترین شانس را برای نشستن بر روی نیمکت پالرمو که به تازگی به سری B صعود کرده دارد

به نظر می آید دنیله ده روسی اسطوره رم و تیم ملی ایتالیا، لوکا دی آنجلو و اوجنیو کورینی را در رقابت برای نشستن روی نیمکت پالرمو شکست داده است. پالرمو که به تازگی توسط گروه فوتبال سیتی خریداری شده است، به دنبال جایگزین سرمربی سابق خود سیلویو بالدینی است.

طرفداری | به نقل از کوریره دلو اسپورت، در روز های اخیر مذاکراتی بین دنیله ده روسی و مدیران جدید پالرمو برقرار شده است و اسطوره فوتبال ایتالیا بیش ترین شانس را برای سرمربی گری تیم سیسیلی دارد. به نظر می آید ده روسی دو گزینه دیگر را در رقابت برای نشستن بر روی نیمکت تیم پالرمو و جانشینی سیلویو بالدینی سرمربی سابق این تیم، شکست داده است. یکی از گزینه های پالرمو لوکا دی آنجلو است که سال گذشته با پیزا در آستانه ی صعود به سری آ بود اما در نهایت با شکست در برابر مونتزا از صعود باز ماند. اوجنیو کورینی که سابقه مربی گری و بازی در پالرمو را دارد گزینه دیگر سرمربی گری پالرمو است. مدیران پالرمو باید به زودی تصمیم خود را بگیرند.

برچسب‌ها: سری بی ایتالیا پالرمو دنیله ده روسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

47 Esteghlal Fc‌1401/05/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi