خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

کالیاری به سری B سقوط کرد بقای معجزه‌وار سالرنیتانا در سری A

کالیاری به سری B سقوط کرد بقای معجزه‌وار سالرنیتانا در سری A
شگفتی تکمیل شد و به لطف بازی جوانمردانه ونتزیا مقابل کالیاری، سالرنیتانا در سری آ ماند.

در هفته پایانی سری آ 2021/22 سالرنیتانا میزبان اودینزه بود و کالیاری در ونیز به مصاف ونتزیا رفت. در نهایت کالیاری پس از ونتزیا و جنوا به سری بی سقوط کرد.

با وجود شکست 4-0 سالرنیتانا مقابل اودینزه، این تیم موفق به بقا در سری آ شد چراکه کالیاری مقابل ونتزیا به نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 نرسید. کالیاری برای ششمین بار در تاریخ خود به سری بی سقوط کرد. آخرین سقوط کالیاری به فصل 2014/15 مربوط می شد اما آنها سریعاً فصل بعد به سری آ برگشتند.

گفتنی است سالرنیتانا تا هفته سی و چهارم در رتبه آخر جدول قرار داشت اما آنها به لطف نتایج درخشان خود در مقطع پایانی فصل موفق به بقا در سری آ شدند. تیم شهر سالرنو با هدایت داویده نیکولا و مدیریت والتر ساباتینی در نیم فصل دوم کاملا متحول شد. سالرنیتانا تا پیش از شکست سنگین امشب، در 7 بازی اخیر خود در سری آ به 4 برد و 3 تساوی رسیده بود. تیم شهر سالرنو تا پایان هفته سی ام سری آ موفق به کسب تنها 16 امتیاز شده بود و با فاصله زیاد در قعر جدول قرار داشت اما آنها طی 8 بازی پایانی خود 15 امتیاز کسب کردند و در نهایت به رتبه هفدهم جدول رسیدند.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا سری بی ایتالیا کالیاری سالرنیتانا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

98 Esteghlal Fc‌1401/03/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi