خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

وضعیت اضطراری یوونتوس در خط هافبک؛ مک کنی هم به پوگبا پیوست

وضعیت اضطراری یوونتوس در خط هافبک؛ مک کنی هم به پوگبا پیوست
اوضاع مصدومیت ها برای یوونتوس در حال بد و بدتر شدن است. حالا مک کنی هم بعد از مصدومیتی که برای پوگبا پیش آمد، با در رفتگی کتف رو به رو شده است

آسمان یوونتوس باز هم به خاطر مصدومیت ها تیره و تار شد. بعد از آسیب دیدگی پوگبا، حالا مک کنی هم به لیست هافبک های مصدوم یوونتوس وارد شد و ماسیمیلانو الگری برای شروع سری آ، او را در اختیار نخواهد داشت.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مک کنی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود با اعلام رسمی باشگاه، بازی دیشب یوونتوس در مقابل رئال مادرید را به خاطر در رفتگی در ناحیه ی کتف از دست داد. کادر پزشکی یوونتوس بلافاصله برای آغاز روند درمان دست به کار شده اند.

در مورد زمان بهبودی مک کنی فاکتور های بسیاری از جمله سن و شرایط فیزیکی دخیل هستند. برای مک کنی حداقل 2 هفته استراحت مطلق لازم است تا شرایط کتف او تثبیت شود. بعد از طی شدن این دوره، بازیکن می تواند به تدریج توانایی فعالیت های ورزشی را کسب کند و تمرینات اش را از سر بگیرد. اگر چه، برای بهبودی کامل از این مصدومیت 3-4 ماه زمان لازم است!

حالا الگری خط هافبک تیم خود را در یک بحران نا خواسته می بیند. جایی که پوگبا دچار آسیب دیدگی شده است و حالا مک کنی هم به او پیوسته است. آرتور در لیست فروش قرار دارد و به سمت خروج از باشگاه پیش می رود. با این حساب الگری برای خط هافبک اش لوکاتلی، زکریا، رابیو، فاجولی و روولا را در اختیار دارد. با توجه به این شرایط و کمبود بازیکن در خط هافبک احتمالا الگری برای شروع فصل از ترکیب 4231 استفاده کند.

برچسب‌ها: یوونتوس وستون مک کنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 Esteghlal Fc‌1401/05/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi