خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

ژروم بواتنگ: هنوز چند سال خوب پیشِ رو دارم

ژروم بواتنگ: هنوز چند سال خوب پیشِ رو دارم
به نظر می آید مدافع با تجربه ی آلمانی علاقه ای به ترک لیون ندارد و پیشنهاد ها از تیم های دیگر را رد کرده است

هر چند که لیون در نظر داشت مدافع آلمانی 33 ساله ی خود جروم بوآتنگ را بفروشد اما این بازیکن تمایلی به خروج از این تیم نشان نداده است.

مستر90 | فوت مرکاتو به نقل از کیکر خبر داد که ترابزون اسپور و گالاتاسارای به جذب ّبواتنگ علاقه داشتند اما او این پیشنهاد ها را رد کرده است و کاملا متمرکز بر عملکرد خوب با لیون است:

در حال حاضر آماده ی فصل جدید می شوم. خوشحالم که سرانجام می توانم یک آماده سازی کامل داشته باشم. احساس خیلی خوبی دارم. آماده هستم و انگیزه ی بالایی دارم. شرایط کاملا متفاوتی نسبت به آغاز فصل گذشته دارم. خودم را آماده می بینم و می دانم که می توانم در سطح بالایی بازی کنم. وقتی خوب تمرین کنید تفاوتی نمی کند که 30 ساله باشید یا 33 ساله. می خواهم به رقابت با بهترین ها ادامه بدهم و هنوز چند سال خوب پیشِ رو دارم.
ژروم بواتنگ در مورد بازی در آمریکا گفت:

هنوز برنامه ای که قطعی شده باشد، ندارم. تجربه ی بازی در آمریکا همیشه قابل توجه است اما برای امسال و سال آینده خودم را در آن جا نمی بینم.
بواتنگ راجع به بازگشت به آلمان گفت:

احتمال آن وجود دارد. ایده های زیادی در مورد بازی در اروپا دارم و آلمان هم یکی از آن ها است چون یک لیگ خوب با تیم ها و طرفداران خوب است. لزوما بازگشت به بوندس لیگا را رد نمی کنم.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه لیون اخبار لیون ژروم بواتنگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 Sporties_fa@1401/05/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi