خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

درگیری بواتنگ با بازیکنان لیون و پیتر بوش

درگیری بواتنگ با بازیکنان لیون و پیتر بوش
ژروم بواتنگ از لیست تیم لیون برای بازی مقابل نیس توسط پیتر بوش کنار گذاشته شده است

ژروم بواتنگ مدافع سابق بایرن مونیخ که در تابستان سال گذشته در یک انتقال آزاد به لیون پیوست، به نظر نمی رسد که در حال گذراندن دوران خوبی در فرانسه باشد. بواتنگ در جریان باخت 2 بر 0 لیون مقابل موناکو، عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود و همین امر باعث شده انتقادات زیادی روانه او شود.

به گزارش مستر90 و به نقل از اکیپ، گفته می شود بواتنگ در چند هفته اخیر با چندین تن از بازیکنان درگیر شده است. بواتنگ چند هفته پیش در جریان یک بحث با برونو گیمارش که در پنجره ژانویه به نیوکاسل پیوست، درگیری شدیدی داشته که دیگر بازیکنان مجبور شدند این 2 را از هم جدا کنند. بواتنگ درگیری هایی نیز با لئو دوبوا و رایان چرکی داشته است. همچنین بواتنگ با پیتر بوش سرمربی لیون نیز اختلافاتی دارد. بواتنگ پس از بازی مقابل موناکو، با پیتر بوش در مورد تاکتیک هایش بحثی داشته است که این صحبت ها توسط بوش متوقف شد. بواتنگ پس از رفتار های اخیر خود بالاخره مورد خشم بوش قرار گرفته و از لیست لیون برای بازی امروز مقابل نیس کنار گذاشته شده است.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه لئو دوبوا رایان چرکی ژروم بواتنگ لیون اخبار لیون پیتر بوش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

94 Sporties_fa@1400/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi