خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

یوونتوس، نیکولو روولا را به سالرنیتانا قرض می‌دهد

یوونتوس، نیکولو روولا را به سالرنیتانا قرض می‌دهد
هافبک جوان یوونتوس در آستانه انتقال قرضی به سالرنیتانا قرار دارد

نیکولو روولا، هافبک 20 ساله تیم ملی جوانان ایتالیا که پس از اتمام دوران قرضی‌اش در جنوا به اردوی پیش‌فصل یوونتوس اضافه شد، به طور قرضی این تیم را ترک می‌کند.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو روولا در فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌ها تنها 21 بازی و 3 پاس گل برای جنوا به ثبت رساند و با وجود حضورش در اردوی پیش‌فصل یوونتوس، احتمالا جایگاهی در ترکیب این تیم برای فصل 23-2022 نخواهد داشت. یوونتوس تصمیم گرفته روولا را جهت داشتن فرصت بیش‌تر برای بازی منظم قرض بدهد و سالرنیتانا به جذب قرضی او نزدیک شده است. داویده نیکولا، سرمربی سالرنیتانا به بازی روولا علاقه زیادی دارد و پیش‌تر در جنوا، سرمربی او بوده است. مطابق انتظار، قرار نیست سالرنیتانا هیچ‌گونه بند خریدی برای روولا داشته باشد.

با جدایی قریب‌الوقوع نیکولو روولا از یوونتوس، پیش‌بینی می‌شود نیکولو فاجولی و فابیو میرتی، دو هافبک جوان دیگر بیانکونری در این تیم ماندنی شوند.

برچسب‌ها: یوونتوس نیکولو روولا سالرنیتانا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

99 Esteghlal Fc‌1401/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi