خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

رسمی؛ نیکولو روولا به مونتزا پیوست

رسمی؛ نیکولو روولا به مونتزا پیوست
نیکولو روولا هافبک مستعد یوونتوس به مونزا پیوست

نیکولو روولا هافبک یوونتوس به مونزا منتقل شد.

طرفداری | به گزارش سایت رسمی باشگاه یوونتوس نیکولو روولا برای یک سال به صورت قرضی و تا ژوئن سال 2023 به مونتزا منتقل شده است. نیکولو روولا در سال 2021 با 23.3 میلیون یورو از جنوا به یوونتوس پیوسته بود و سال گذشته در جنوا به صورت قرضی بازی کرده بود.

با توجه به ترافیک زیاد در خط هافبک یوونتوس، جذب لیاندرو پاردس و علاقه ماسیمیلانو الگری به فابیو میرتی، همچنین اعلام او در کنفرانس خبری پیش از بازی با اسپتزیا مبنی بر این که نیکولو فاجولی هم در یوونتوس خواهد ماند، نیاز به فروش یا قرض دادن هافبک در یوونتوس بیش از پیش احساس شد. تمام این دلایل باعث شد تا نیکولو روولا به مونتزا قرض داده شود. پیش از این فیلیپو رانوکیا دیگر جوان مستعد یوونتوس به تیم تازه به سری آ صعود کرده مونتزا قرض داده شده بود. صحبت های یوونتوس با اسپورتینگ برای قرض دادن آرتور ملو هم در جریان بوده است.

برچسب‌ها: یوونتوس نیکولو روولا مونتزا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 Esteghlal Fc‌1401/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi