خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

نیمار: نیازی نمی‌بینم خودم را به کسی ثابت کنم

نیمار: نیازی نمی‌بینم خودم را به کسی ثابت کنم
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن، شایعات اخیر درباره احتمال جدایی‌اش را به‌شدت رد کرده و در گفت‌وگو با خبرنگاران پاسخ تندی به منتقدینش داد.

نیمار در این گفت‌وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد که نیازی ندارد کیفیت خود را به کسی ثابت کند. این در حالی است که اخیرا شایعات زیادی درباره جدایی او از باشگاه پاریسی مطرح بود و گفته می‌شود اگر پیشنهادی با رقم مناسب از راه برسد PSG ممکن است ستاره برزیلی خود را واگذار کند. این در حالی است که نیمار با PSG همچنان قرارداد دارد.

نیمار که پیشتر هم خبرهایی درباره اصرارش برای بازی کردن در پاری‌سن ژرمن منتشر شده بود در این مصاحبه با اصرار تاکید کرد که قصد ترک PSG را ندارد. او همچنین گفت که باشگاه تا این لحظه به‌صورت مستقیم درباره ترک PSG با او صحبت نکرده است.

نیمار در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" من می‌خواهم در باشگاه بمانم. تا چند سال آینده با PSG قرارداد دارم.

من نیازی نمی‌بینم چیزی را به کسی ثابت کنم. همه من را می‌شناسند و می‌دانند کی هستم، می‌دانند در زمین چه رفتاری دارم و فوتبالم چطور است. نیازی ندارم که خودم را ثابت کنم. فقط کافی است فوتبالم را بازی کنم تا از خودم راضی باشم. مردم زیاد حرف می‌زنند. خیلی‌ها زیادی حرف می‌زنند چون کار دیگری از دست‌شان برنمی‌آید".

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

53 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi