خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

عکس؛ مدل موی جدید نیمار به شکلی عجیب و غریب!

عکس؛ مدل موی جدید نیمار به شکلی عجیب و غریب!
نیمار جونیور، ستاره برزیلی باشگاه پاریسن ژرمن به نظر می رسد که این روز ها و پس از اینکه نتوانست در فینال کوپا آمریکا 2021 مقابل آرژانتین عملکرد خوبی داشته باشد و به قهرمانی برسد و جام را از دست داد، اکنون در تعطیلات خود چهره‌ی عجیبی به خود گرفته است.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور همواره حاشیه های زیادی در دوران حرفه ای خود داشته است به طوری که او بسیاری از اوقات، بازی به بازی مدل موی خود را تغییر داده و عوض می کند و اکنون هم او در تعطیلات تابستانی یک مدل موی بسیار عجیب به خود گرفته است که تصویر او در شبکه های اجتماعی سوژه شده است.

به تازگی عکسی از نیمار منتشر شده که در آن مشخص است نیمار جونیور هم رنگ و هم مدل موی خود را به طور کامل عوض کرده است و به این شکل عجیب و غریب در آورده است که تاکنون او را بدین شکل ندیده بودیم. رفتار نیمار پس از شکست در فینال کوپا آمریکا مقابل آرژانتین هم عجیب بود چرا که نیمار در ابتدا پس از شکست در فینال اشک ریخت اما پس از آن در کنار مسی قهقهه می زد و بدین ترتیب حاشیه ساز شده بود.

نیمار به طور کلی حواشی زیادی داشته است و بسیاری معتقدند که اگر او این حواشی را نداشت بازیکن بسیار موفق تری می شد.

برچسب‌ها: نیمار پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

974 ♕ Tractor Fc ♕1400/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi