خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

پست اینستاگرامی جالب تیم اروپایی درباره ستاره پرسپولیسی

پست اینستاگرامی جالب تیم اروپایی درباره ستاره پرسپولیسی
باشگاه المپیاکوس در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل سوپر لیگ یونان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا بازیکنان این تیم بعد از برتری پرگل جشن خود را در زمین خانگی برگزار کنند. کریم انصاریفرد یکی از چهره‌های ویژه جشن قهرمانی المپیاکوس بود که در نیم فصل پیراهن شماره 17 این تیم را برتن کرده است. مهاجم ایرانی المپیاکوس در سومین فصل حضورش در اروپا موفق شد عنوان قهرمانی را در سومین تیمی که در آن حضور دارد را به خود اختصاص دهد.

انصاریفرد یکی از چهره‌های ویژه جشن المپیاکوس بود که رابطه نزدیکی علیرغم حضور کوتاهش در این تیم با دیگر بازیکنان دارد و همین اتفاق باعث شد تا او اینچنین به شادی بعد از قهرمانی بپردازد.

اکانت رسمی المپیاکوس با اشاره به جشن دونفره‌ی کریم انصاریفرد و مارکو مارین به تغییر نقش‌ها در زمان برگزاری جشن پرداخته است؛ گاهی کریم بر دوش مارکو و اینبار مارکو بر دوش مهاجم ایرانی...

برچسب‌ها: پرسپولیس کریم انصاری فرد المپیاکوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

354 Special Girl1396/02/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi