خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

شوخی کلوپ با کیتا و کوناته؛ این دو نفر را خیلی گران خریدیم‌!

شوخی کلوپ با کیتا و کوناته؛ این دو نفر را خیلی گران خریدیم‌!
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل لایپزیش، با دو بازیکن خود که قبلا در این تیم آلمانی بازی می‌کردند شوخی عجیبی کرد و قیمت خرید آنها را دستمایه طنز قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، همیشه به شوخی کردن در نشست‌های خبری علاقه‌مند بوده و شوخی‌های او در این نشست‌ها گاهی خبرساز شده است.

سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل لایپزیش، در بازی دوستانه دو تیم، در نشست خبری بعد از بازی با دو بازیکن تیمش، نبی کیتا و ابراهیما کوناته، که هر دو از لایپزیش به لیورپول پیوستند شوخی‌ای کرد که در نوع خود عجیب بود.

یورگن کلوپ بعد از پیروزی 5-0 مقابل لایپزیش، به همراه دو ستاره سابق این تیم آلمانی که در حال حاضر بازیکنان او هستند، در یک نشست خبری مجازی شرکت کرد که از طرف کانال یوتیوب باشگاه لایپزیش ترتیب داده شده بود.

نبی کیتا با قراردادی 60 میلیون یورویی و ابراهیما کوناته با قراردادی 40 میلیون یورویی از لایپیزش به لیورپول منتقل شدند. کلوپ در این مصاحبه به قیمت خرید این دو ستاره اشاره کرد و با لایپزیش درباره آنها شوخی کرد.

وقتی از کلوپ پرسیده شد که آیا از عملکرد نبی کیتا و کوناته در بازی راضی بوده است، سرمربی آلمانی در پاسخ گفت:" بله، با اینکه ما پول خیلی زیادی برای آنها به شما پرداختیم".

کیتا و کوناته بعد از صحبت‌های سرمربی‌شان به خنده افتادند و کلوپ برای اینکه مانع از دلخوری آنها بشود خیلی زود اشاره کرد که با دو بازیکن خود شوخی کرده است. کلوپ گفت:" این دو نفری که به ما دادید فوق‌العاده‌اند. ما واقعا از آنها راضی هستیم".

برچسب‌ها: لیورپول یورگن کلوپ نبی کیتا ابراهاما کوناته لایپزیش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

138 ☫ ایران ☫1401/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi