خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

همکاری مشترک رئال و یوونتوس با آدیداس برای یک فوتبال فراگیر

همکاری مشترک رئال و یوونتوس با آدیداس برای یک فوتبال فراگیر
رئال مادرید و یوونتوس در یک پروژه مشترک با آدیداس تلاش خواهند کرد فوتبال را برای همه در دسترس نگه دارند و به این موضوع کمک مالی خواهند کرد.

یکشنبه از ساعت 6:30 بامداد یوونتوس و رئال مادرید در یک دیدار دوستانه در استادیوم رز بول در پاسادنا به مصاف هم می روند.

بنا به گزارش رسمی باشگاه ها، یوونتوس و رئال مادرید در یک همکاری مشترک با آدیداس، کیت های منحصربفردی را در نسخه های محدود ارائه می کنند تا احترام به تفاوت ها در فوتبالی فراگیر و قابل دسترسی برای همه را تبلیغ کنند. این پروژه با نام "با افتخار بازی کن" یک هدف مشترک بین دو باشگاه خواهد بود که آثار هنری خاصی را بر روی پیراهن های تیم به نمایش می گذارد و نشان می دهد با وجود تفاوت ها و تنوع، فوتبال باید برای همه در دسترس باشد.

این کیت ها توسط هنرمند و طراح مشهور آدیداس، یاش پرادان طراحی شده است. هر دو باشگاه یک پیراهن امضادار توسط پل پوگبا برای یوونتوس و کریم بنزما برای رئال مادرید را به حراج می گذارند و مبلغ فروش پیراهن ها که در تعدادی محدود به تولید رسیده، برای کمک به مناطق محروم و دسترسی همه به فوتبالی فراگیر خرج خواهد شد.

برچسب‌ها: یوونتوس رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

81 Esteghlal Fc‌1401/05/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi