خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

مدیران میلان به دنبال فسخ قرارداد قرضی یاسین عدلی

مدیران میلان به دنبال فسخ قرارداد قرضی یاسین عدلی
مدیریت باشگاه میلان ایتالیا موضوع احتمال فسخ زودهنگام قرارداد قرضی یاسین عدلی برای پر کردن غیبت یک‌ماهه کسیه و بن ناصر را بررسی می کند.

به گزارش مستر90 و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ روز سه شنبه، برای چندمین بار است که گزارشاتی پیرامون احتمال فسخ زود هنگام قرارداد قرضی یاسین عدلی فرانسوی در بوردو منتشر می شود. میلان یاسین عدلی را در تابستان از بوردو خریداری کرد اما با توجه به تخفیف در نظر گرفته شده، روسونری حاضر شد تا این بازیکن کل فصل جاری را به صورت قرضی همچنان در بوردو ادامه بدهد؛ جایی که او در سیزده بازی این فصل در چهار گل تیمش از جمله با ارسال سه پاس گل سهیم بوده است.

خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت چنین عنوان می کند که این احتمال وجود دارد توافق بین میلان و بوردو در صورت نیاز، یک بار دیگر بازبینی شود. مدیریت روسونری می داند که فرانک کسیه و اسماعیل بن ناصر به مدت چندین هفته برای حضور در جام ملت های آفریقا در دسترس نخواهند بود و هر دو بازیکن به ترتیب تیم های ملی ساحل عاج و الجزایر را همراهی خواهند کرد.

کاملا واضح است که ذهن عدلی در حال حاضر به آینده اش با پیراهن روسونری مشغول است اما با توجه به اهمیت این بازیکن در ترکیب فعلی بوردو، ممکن است باشگاه لیگ یک فرانسه شدیداً برابر این ایده مقاومت کند.

برچسب‌ها: فرانسه یاسین عدلی بوردو تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه آث میلان اخبار بوردو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

129 Sporties_fa@1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi