خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

دنیس زکریا کلید انتقال زانیولو به یوونتوس؟

دنیس زکریا کلید انتقال زانیولو به یوونتوس؟
دنیس زکریا ممکن است تنها پس از یک نیم‌فصل از جمع یوونتوسی‌ها جدا شود

یوونتوس این روزها به‌طور جدی به جذب نیکولو زانیولو، وینگر راست 22 ساله آاس رم می‌اندیشد.

طرفداری | هفته‌هاست که نام یوونتوس و نیکولو زانیولو به یک‌دیگر گره خورده اما منابع مالی بیانکونری برای تکمیل این انتقال محدود است. خود بازیکن برای انتقال به یووه چراغ سبز نشان داده اما خواسته‌های مالی آاس رم هم باید برآورده شود. فروش ماتیاس دلیخت، عاملی است که می‌تواند نیکولو زانیولو را به یوونتوس نزدیک‌تر کند اما بیانکونری با پول فروش دلیخت باید مدافع هم بخرد.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده آاس رم مایل است نیکولو زانیولو را با دنیس زکریا، هافبک 25 ساله سوئیسی یوونتوس معاوضه کند. زکریا هافبک محبوب مکس الگری است و در نیم‌فصل دوم فصل گذشته، مهره تاثیرگذاری برای یووه بود. به همین علت یوونتوس برای خرید زانیولو، میل چندانی برای فروش زکریا به رم ندارد. یووه ترجیح می‌دهد برای جذب ستاره ایتالیایی جالوروسی، پیشنهاد قرارداد قرضی 10 میلیون یورویی با بند خرید اجباری 30 میلیون یورویی را ارائه کند. بیانکونری برای تسهیل انتقال، مایل است فیلیپو رانوکیا، هافبک جوان و بااستعداد تیم جوانان خود را تقدیم رم کند اما مورینیو مایل است زکریا را در تیمش داشته باشد.

برچسب‌ها: یوونتوس نیکولو زانیولو دنیس زکریا آاس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

296 Esteghlal Fc‌1401/04/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi