خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

آرتور ملو برگ برنده یوونتوس در راه جذب نیکولو زانیولو؟

آرتور ملو برگ برنده یوونتوس در راه جذب نیکولو زانیولو؟
یوونتوس برای جذب نیکولو زانیولو جدی است و در تلاش است خواسته مالی آاس رم را فراهم کند

یوونتوس پس از نهایی کردن معامله آنخل دی ماریا، به دنبال جذب یک مهره تهاجمی دیگر هم هست و نیکولو زانیولو، وینگر آاس رم گزینه اصلی آن‌ها به شمار می‌رود.

طرفداری | به گزارش رومئو آگرستی، یوونتوس مدت‌ها است که وضعیت نیکولو زانیولو وینگر راست 22 ساله آاس رم را بررسی می‌کند و تماس‌های اولیه برای جذب او را برقرار کرده است. پیشنهاد یوونتوس برای زانیولو وسوسه‌کننده است و بیانکونری در تلاش است پس از تکمیل توافق شخصی با بازیکن، دست بالاتر را در مذاکرات داشته باشد.

آاس رم به یوونتوس اطلاع داده برای فروش ستاره ایتالیایی‌اش 50 میلیون یورو می‌خواهد اما اسم آرتور ملو هم به میان آمده است. این هافبک برزیلی می‌تواند برگ برنده یوونتوس در مسیر خرید زانیولو باشد چرا که جالوروسی به او علاقه‌مند است. یوونتوس با وجود قطعی کردن جذب دی ماریا، هم‌چنان برای خرید زانیولو اصرار می‌کند. اگر امکان گنجاندن آرتور ملو در این معامله فراهم نشود، یکی از برنامه‌های یوونتوس برای به‌خدمت‌گیری این وینگر 22 ساله، پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید اجباری خواهد بود (مشابه خرید فدریکو کیه زا از فیورنتینا).

برچسب‌ها: یوونتوس نیکولو زانیولو آاس رم آرتور ملو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

116 Esteghlal Fc‌1401/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi