خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

آنخل دی ماریا، مثل همیشه یک پکیج کامل

آنخل دی ماریا، مثل همیشه یک پکیج کامل
آنخل دی ماریا در همان اولین بازی‌ رسمی‌اش با پیراهن یوونتوس، دل هواداران این تیم را برد

آنخل دی ماریا در 34 سالگی نیز در کلاس جهانی فوتبال بازی می‌کند و در اولین مسابقه‌اش با پیراهن یووه، خوش درخشید.

طرفداری | وقتی آنخل دی ماریا با قراردادی یک ساله به یوونتوس پیوست، برخی از هواداران ایراد زیاد بودن سن و بی‌انگیزگی را به او وارد کردند اما این وینگر آرژانتینی در نخستین بازی‌اش در یوونتوس بسیار باانگیزه و موثر ظاهر شد. در جریان پیروزی 3-0 یوونتوس مقابل ساسولو، دی ماریا در کنار ماتیا پرین و دوشان ولاهوویچ، نقش بسیار مهمی در پیروزی ایفا کرد. در دقیقه 31 روی سانتر بلند الکس ساندرو، «ال فیدئو» با یک ضربه چکشی اولین گلش برای بیانکونری را به ثمر رساند. سانتر ساندرو خیلی دقیق نبود و شاید اگر بازیکن دیگری جای دی ماریا بود، ضربه‌اش به آسمان می‌رفت.

استارت‌های سریع و پرس فعال دی ماریا از دیگر تاثیرهای مهم او روی بازی تیم الگری بود. در نیمه دوم، این وینگر آرژانتینی یک شوت زیبا به سوی دروازه حریف زد اما توپش با اختلاف کم به بیرون رفت. ثانیه‌هایی بعد او از اشتباه مدافع ساسولو استفاده کرد و برای دوشان ولاهوویچ پاس گل ساخت. البته شب دی ماریا، فوق‌العاده به پایان نرسید. در دقیقه 65 بازی او از ناحیه کشاله ران احساس گرفتگی کرد و جایش را به فابیو میرتی داد. هنوز میزان مصدومیت ستاره آرژانتینی یووه مشخص نیست و پس از آزمایش‌های فردا، وضعیت او اعلام خواهد شد. در صورت جدی بودن مصدومیت، پیش‌بینی می‌شود او حدود دو هفته دور از میادین باشد.

اگر دی ماریا مصدومیتش جدی نباشد و بتواند آمادگی‌اش را حفظ کند، فرصت این را خواهد داشت تا به دنبال‌کنندگان سری آ ثابت کند حرف جانلوییجی بوفون چندان بی‌راه نبوده است. اسطوره یوونتوس ماه گذشته گفته بود دی ماریا، مارادونای کنونی سری آ است.

برچسب‌ها: یوونتوس آنخل دی ماریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

35 Esteghlal Fc‌1401/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi