خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

رد پیشنهاد PSG؛ فقط انتقال به اینتر

رد پیشنهاد PSG؛ فقط انتقال به اینتر
روملو لوکاکو تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد در تابستان امسال و بعد از تنها یک فصل، دوباره چلسی را ترک کند. تابستان سال گذشته بود که آبی‌های لندن با پرداخت مبلغ 115 میلیون یورو به اینتر، زمینه بازگشت این بازیکن به لندن را فراهم کردند، اما سرمایه گذاری بزرگ برای آبی‌ها نتیجه‌ای نداشت. این ستاره 29 ساله و بلژیکی به‌تدریج جایگاه خود را در جمع 11 بازیکن ثابت توماس توخل از دست داد و با وجود زدن 15 گل در 44 بازی در تمامی رقابت‌ها، نتوانست انتظارات را در تیم جدید خود فراهم کند.

روملو لوکاکو قصد دارد دوباره لباس اینتر را به تن کند و چلسی نیز حاضر به جدایی این بازیکن به‌صورت قرضی با رقم 25 میلیون یورو و با گزینه خرید اجباری 76 میلیون یورویی شده است. خود لوکاکو برای پیوستن به اینتر تلاش زیادی کرده و ‌حاضر است حقوق بالای خود را حتی ‌به نصف کاهش دهد. این ستاره گلزن در حال حاضر 15 میلیون یورو در سال در انگلیس دستمزد دریافت می‌کند.

اما نشریه کوریره دلاسرا مدعی شد مدیران باشگاه متمول پاری‌سن ژرمن نیز در تابستان امسال برای خرید روملو لوکاکو تلاش کرده‌اند، اما اقدام آنها بی نتیجه بوده است. در واقع خود روملو لوکاکو شانس انتقال به پاری‌سن ژرمن را رد کرد و فقط خواهان حضور در اینتر است. البته پاری‌سن ژرمن تنها باشگاه علاقه‌مند به لوکاکو نبوده و تیم‌هایی چون تاتنهام، نیوکاسل یا میلان نیز برای خرید این بازیکن اقدام کرده‌اند که اثربخش نبوده است.

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن لوکاکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi