خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

میلان بمب خبری ایتالیا را منفجر کرد

میلان بمب خبری ایتالیا را منفجر کرد
به گزارش "ورزش سه"، با وجود همه تاییدها و تکذیب‌های چند روز گذشته درباره انتقال روملو لوکاکو به میلان، شکی نبود که این انتقال می‌تواند مهمترین خبر نقل و انتقالاتی تابستان ایتالیا باشد. انتقال از یکی از دو غول شهر میلان به رقیب سنتی‌اش همیشه جنجالی و خبرساز است.

امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد انتقال لوکاکو به میلان به قطعی شدن نزدیک شده است و حالا پیشنهاد رسمی میلان روی میز چلسی قرار گرفته است. بر اساس این گزارش میلان پیشنهاد 40 میلیون یورویی خود را به چلسی ارسال کرده است. جالب اینجا است که اینتر برای خرید دائمی لوکاکو توان رقابت با این پیشنهاد میلان را نخواهد داد چرا که وضعیت اقتصادی نراتزوری چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.

این در حالی است که لوکاکو شخصا مایل به ماندگار شدن در اینتر است و با توجه به شناختی که از هواداران نراتزوری دارد می‌داند در صورت پوشیدن پیراهن قرمزرنگ حریف سنتی دیگر نمی‌تواند به راحتی به اینتر برگردد.

در همین حال الهلال از تلاش برای متقاعد کردن این مهاجم بلژیکی دست برنداشته است. پیشنهاد عربستانی‌ها به لوکاکو پرداخت 30 میلیون یورو به ازای هر فصل بوده است. مدیر برنامه‌های لوکاکو دیروز اعلام کرد که او به میلان و الهلال پاسخ منفی داده است.

میلان پس از قطعی شدن انتقال ساندرو تونالی به نیوکسل به این نتیجه رسید که با دریافت مبلغ پرداختی توسط نیوکسل حالا توان این را دارد که با دور زدن اینتر پیشنهادی به چلسی ارائه کند که نراتزوری توان مقابله با آن را نداشته باشد.

برچسب‌ها: لوکاکو میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

36 Ac Milan :)1402/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi