خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

چلسی آماده ارائه پیشنهاد جدید برای جذب ماتیاس دلیخت

چلسی آماده ارائه پیشنهاد جدید برای جذب ماتیاس دلیخت
چلسی با توجه به شایعات در حال حاضر در کورس جذب مدافع هلندی یوونتوس پیشتاز است.

چلسی می خواهد ماتیاس دلیخت را به خدمت بگیرد.

طرفداری | به گزارش گاتزتا، خط دفاعی چلسی دستخوش تغییرات زیادی شده و احتمالا باز هم شاهد خروج مدافعان دیگری از استمفورد بریج باشیم. سران چلسی در راستای پر کردن جای خالی بازیکنانی مانند آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن، چند مهره را زیر نظر دارند و به نظر می رسد که ماتیاس دلیخت در حال حاضر جدی ترین گزینه آنها به حساب می آید.

چلسی که پیش از این به ماتیاس دلیخت علاقه نشان داده، در حال برنامه ریزی برای ارائه یک پیشنهاد جدید برای جذب ماتیاس دلیخت از یوونتوس است؛ بازیکنی که احتمال جدایی اش از جمع شاگردان الگری وجود دارد و البته درون قراردادش بند فسخ هم دیده می شود. دلیخت تا به این لحظه گزینه اصلی توماس توخل برای تقویت خط دفاع محسوب می شود. میلان اشکرینیار هم پیش از این به آبی های لندنی لینک شده بود اما هیچ مذاکره ای میان چلسی و او وجود ندارد چون عملا کار انتقال او به پاری سن ژرمن تمام شده است. چلسی حالا در تلاش است تا جذب ماتیاس دلیخت را نهایی کند.

برچسب‌ها: یوونتوس ماتیاس دی لیخت چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 Esteghlal Fc‌1401/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi