خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,044

غیرمنتظره؛ ستاره شیلیایی به بارسا بر می گردد؟

غیرمنتظره؛ ستاره شیلیایی به بارسا بر می گردد؟
اسپورت مدعی شد الکسیس سانچز در مسیر بازگشت به بارسلونا قرار دارد.
بارسلونا به شدت شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می کند و حالا اسپورت کاتالونیا مدعی شده که این باشگاه به دنبال این است تا الکسیس سانچز را به نوکمپ بازگرداند. ستاره شیلیایی به یک نیمکت نشین در اینتر تبدیل شده و خواهان جدایی از این تیم است. در این بین بارسا نیز به جذب او ابراز علاقه نشان داده و اصلا بعید نیست که این انتقال به شکل قرضی انجام شود.
بر اساس گزارشی که اسپورت منتشر کرده باشگاه اینتر به جذب لوک دی‌یونگ علاقه‌مند است. این بازیکن سویا در حال حاضر به شکل قرضی در بارسلونا توپ می‌زند و ژاوی هرناندز علاقه ای به حفظ او نشان نداده است. از طرفی به نظر نمی‌رسد که سویا نیز مشکلی با انتقال این بازیکن به نراتزوری داشته باشد.
از طرف دیگر اینتر نیز از انتقال قرضی الکسیس سانچز به بارسلونا استقبال می کند چراکه این ستاره شیلیایی فرصت چندانی برای حضور در ترکیب این تیم ندارد. همچنین باشگاه ایتالیایی می تواند مهاجم مورد علاقه خود یعنی لوک دی یونگ را هم جذب کند. بنابر ادعای اسپورت سران بارسلونا در حال حاضر روی این انتقال کار می کنند و اصلا بعید نیست که در اولین روزهای نقل و انتقالات زمستانی بازگشت الکسیس سانچز به نوکمپ رنگ و بوی رسمی به خود بگیرد.

برچسب‌ها: الکسیس سانچز بارسلونا اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

112 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi