خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

می توانستم در حد و اندازه های مسی و رونالدو باشم

می توانستم در حد و اندازه های مسی و رونالدو باشم
بیش از یک‌دهه است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تمام جوایز فردی را از آن خود می‌کنند و البته در این بین ستاره‌ای مثل لوکا مودریچ سال 2018 توانست به‌طور موقت به سلطه این دو بازیکن در توپ طلا پایان دهد. سال 2010 که مسی فاتح توپ طلا شد نیز بسیاری معتقد بودند حق وسلی اسنایدر و اینیستا بود تا این عنوان را کسب کنند. اسنایدر با اینتر فاتح سه‌گانه شد ولی توپ طلا به مسی رسید.

 

ستاره هلندی سابق آژاکس، رئال و اینتر که چند سال پیش بازنشسته شد، معتقد است که اگر 100 درصد تمرکز خود را روی فوتبال می گذاشت، می‌توانست به سطح مسی و رونالدو برسد.

اسنایدر گفت:« می‌توانستم مثل مسی و رونالدو باشم و در حد و اندازه های آنها، ولی خیلی ساده بگویم که میل و انگیزه لازم در من نبود. سعی کردم از زندگی لذت ببرم و خیلی به خودم سخت نگرفتم. مسی و رونالدو متفاوتند و برای رسیدن به جایگاه کنونی فداکاری‌های بسیاری کرده‌اند. هرگز مسی و رونالدو نشدم ولی فکر می‌کنم دوران فوتبال باورنکردنی‌ای داشتم.»

 

اسنایدر ادامه داد:«من همیشه بازیکنی در خدمت تیم بودم و برایم جوایز تیمی ارزش بیشتری داشت. 12 سال گذشته ولی هنوز خیلی‌ها به من می‌گویند که سال 2010 باید برنده توپ طلا می‌شدم و از من می‌پرسند که از این بابت مشکلی دارم یا خیر. باید بگویم که خیر. من لیگ قهرمانان را با اینتر بردم که از هر جایزه فردی‌ای ارزش بیشتری دارد.»

برچسب‌ها: اینتر میلان رئال مادرید وسلی اسنایدر لیونل مسی کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 یونس کلوب1401/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi