خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

رونالدو نازاریو: رئال مادرید با فروش حکیمی اشتباه کرد

رونالدو نازاریو: رئال مادرید با فروش حکیمی اشتباه کرد
رونالدو نازاریو گفت حتی اگر مصدومیت های شدید به سراغش نمی آمدند، نمی توانست مثل زلاتان ابراهیموویچ تا 40 سالگی بازی کند

رونالدو نازاریو، رییس باشگاه وایادولید و مهاجم سابق تیم های اینتر و رئال مادرید در آستانه جدال حساس اینتر و یوونتوس در هفته هجدهم سری آ، مصاحبه جالبی با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده است.

طرفداری | رونالدو نازاریو در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در خصوص انتقادات از کونته و پیرلو، عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو و اشتباه رئال مادرید در فروش اشرف حکیمی صحبت کرد.

یوونتوس باید به پیرلو فرصت دهد
هرگز از کونته انتقاد نکرده ام اما برخی دیگر این کار را کرده اند. می دانم مردم همیشه تعویض های کونته را دوست ندارند اما گاهی اوقات به چیزهایی نیاز است که مردم از بیرون، آن ها را نمی بینند. برای آندره آ پیرلو هم چنین اتفاقاتی می افتد. مردم می گویند او تجربه لازم برای سرمربیگری ندارد. بازی های پیرلو را در زمین دیده ام. پیرلو هوشی برتر دارد. او هرگز فوتبال ساده ای بازی نمی کند و برای پیاده شدن کامل سبکش زمان می خواهد. اگر یوونتوس به پیرلو فرصت سرمربیگری داده، باید برای موفق شدنش صبر کند. پیاده شدن سبک ها یک شبه انجام نمی گیرد.
هرگز نمی توانستم مثل زلاتان تا 40 سالگی بازی کنم؛ کریستیانو بازیکن متفاوتی شده است
جدال اینتر و یوونتوس برای کورس اسکودتو تعیین کننده نخواهد بود. برد در این بازی برای اعتماد به نفس هر دو تیم خوب خواهد بود و البته نباید میلان را دست کم گرفت. میلان شگفت زده ام کرده است چون آن ها فوتبالی تهاجمی با کیفیت بالا بازی می کنند. زلاتان ابراهیموویچ همیشه گفته است که من الگویش هستم اما زلاتان بازیکن خاصی است. من حتی اگر مصدومیت های شدید نداشتم، هرگز نمی توانستم تا 40 سالگی بازی کنم. نمی دانم کریستیانو رونالدو می تواند تا آن سن بازی کند یا نه اما مطمئنم تلاشش را می کند. کریستیانو رونالدو نسبت به آن بازیکنی که در رئال مادرید بود، حالا بازیکن متفاوتی است چون می داند چگونه خودش را مدیریت کند. او را مقابل ساسولو دیدید؟ حتی اگر رونالدو کل بازی در سایه باشد، بازهم در یک دقیقه می تواند زهرش را بریزد.
اینتر از غیبت در رقابت های اروپایی سود خواهد برد
اینتر مدعی اسکودتو؟ آن ها یک مربی عالی و تیمی با کیفیت دارند و همچنین در رقابت های اروپایی حضور ندارند. البته این چیز خوبی نیست اما به خاطر همین مسئله اینتر در ماه مارس که مسابقات اروپایی شروع شد، می تواند نسبت به سایر رقبا، امتیازات بیشتری بگیرد. آن ها بازیکن فوق العاده ای چون اشرف حکیمی خریده اند. رئال مادرید با فروش او اشتباه کرد. گاهی اوقات تصور می کنم اگر کنار اشرف حکیمی بازی می کردم چه قدر عالی می شد.

برچسب‌ها: رئال مادرید اشرف حکیمی اینتر میلان یوونتوس کریستیانو رونالدو رونالدو نازاریو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

299 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/10/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi