خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

امباپه: به تیم فرانسه افتخار می‌کنم

امباپه: به تیم فرانسه افتخار می‌کنم
کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، معتقد است که دلیلی برای نگرانی از این تیم وجود ندارد.
به گزارش مستر90، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف اتریش رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم به تساوی رسید.
این تیم تا دقایق پایانی در آستانه قبول شکست برابر اتریش بود و این امباپه بود که با حضورش در میدان به عنوان بازیکن تعویضی توانست شرایط را تغییر داده و با گلی که در دقیقه 83 به ثمر رساند، یک امتیاز را از این دیدار برای تیم ملی کشورش به ارمغان آورد.
امباپه پس از پایان این دیدار و در واکنش به عملکرد ناامیدکننده فرانسه در چند بازی اخیر به خبرنگاران گفت:« هرگز نباید نگران بود. من همیشه به این تیم افتخار می‌کنم. ما یک امتیاز از این بازی گرفتیم و حالا برای پیروزی مقابل کرواسی در بازی روز دوشنبه تلاش خواهیم کرد.»

او با اشاره به فرصتی که برای پیروز کردن تیمش در این دیدار داشت اضافه کرد:« باعث شرمساری و ناراحتی است که توپ من به تیرک دروازه برخورد کرد. ما حالا باید همین روند و همین پویایی که در چند دقیقه پایانی این بازی داشتیم در دیدارهای پیش رو نیز حفظ کنیم.»
این ستاره فرانسوی درباره شرایط خودش که به دلیل مصدومیت در ترکیب فرانسه غایب بود اظهار داشت:« من شخصا به طور کامل و 100 درصد آماده نیستم اما اگر مربی به من نیاز داشته باشد و با توجه به این که تعطیلات نزدیک است، می‌توانم باز هم به خودم فشار آورده و برای حضور در میدان آماده باشم.»

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه لیگ فرانسه اتریش لیگ ملت های اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 Sporties_fa@1401/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi