خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

یک خبر خوب و یک خبر بد برای هواداران لیورپول!

یک خبر خوب و یک خبر بد برای هواداران لیورپول!
جدایی سادیو مانه از لیورپول قطعی شده، اما محمد صلاح علاقه دارد در این باشگاه باقی بماند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد محمد صلاح و سادیو مانه، دو ستاره آفریقایی و گلزن لیورپول در تابستان سال 2023 با این باشگاه به اتمام می‌رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد حاصل نشده است. به نظر می‌رسد جدایی یکی از این دو بازیکن قطعی شده، اما هواداران لیورپول همچنان می‌توانند به تمدید قرارداد با محمد صلاح امیدوار باشند.

فابریتزیو رومانو در پادکست امروز خود مدعی شد سادیو مانه اکنون قطعا می‌خواهد لیورپول را در همین فصل تابستان ترک کند و اولویت این بازیکن پیوستن به بایرن مونیخ است. سادیو مانه حتی به برخی از هم‌تیمی‌های خود در رختکن آنفیلد نیز در این مورد اطلاع داده و مدیر برنامه او اخیرا مذاکراتی با باشگاه بایرن مونیخ داشته است. باشگاه آلمانی پیشنهادی به ارزش 25 میلیون پوند به لیورپول ارائه داده که مورد موافقت قرار نگرفته و با افزایش این رقم به 35 میلیون، احتمالا توافق نهایی بین طرفین حاصل خواهد شد.

اما شرایط در مورد ستاره مصری متفاوت است. هنوز هیچ توافقی بین مو صلاح و باشگاه لیورپول در مورد تمدید قرارداد‌ وجود ندارد و در واقع تصمیم نهایی به مدیران لیورپول بستگی دارد. اگر آنها پیشنهاد مالی خود را بهبود بخشند، فرصت کافی برای تمدید قرارداد وجود خواهد داشت. اولویت محمد صلاح بازی کردن در لیگ برتر است و او امیدوار است که همچنان در رختکن لیورپول باقی بماند. اخباری در مورد احتمال انتقال رایگان محمد صلاح در تابستان سال آینده به بارسلونا نیز منتشر شده است.

برچسب‌ها: لیورپول سادیو مانه محمد صلاح

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

23 ☫ ایران ☫1401/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi