خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

استیو مک منمن: صلاح و مانه به رئال مادرید نخواهند رفت

استیو مک منمن: صلاح و مانه به رئال مادرید نخواهند رفت
استیو مک منمن، ستاره انگلیسی و سابق رئال مادرید شایعات انتقال بازیکنان لیورپول به لالیگا را صحیح نمی داند.

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال ستاره های بزرگ لیورپول از جمله سادیو مانه یا محمد صلاح به لالیگا و خصوصا رئال مادرید منتشر شده است. اما استیو مک منمن مدعی شد رئال مادرید در ماه های اخیر سرمایه گذاری های کلانی انجام داده و رقم خوردن چنین انتقال هایی در این شرایط منطقی نمی باشد.

ستیو مک منمن گفت: "رئال مادرید همین حالا نیز بازیکنی مانند ادن هازارد را در اختیار دارد، آنها تابستان گذشته رودریگو را جذب کرده و در ماه ژانویه روی انتقال رینیر سرمایه گذاری کرده اند، بنابراین من نسبت به این شایعات تردید داشته و آنها را باور نمی کنم.

هر دو تیم بزرگ اسپانیایی می خواهند دوباره مسیر جدیدی را شروع کرده و چند بازیکن جدید را به ترکیب اضافه کنند، زیرا هم بارسلونا و هم رئال مادرید امسال ناامیدکننده بوده اند و قصد دارند تغییراتی در ترکیب ایجاد کنند. با وجود این من فکر نمی کنم هیچ شانس و احتمالی در مورد رفتن سادیو مانه و یا محمد صلاح به رئال مادرید یا بارسلونا وجود داشته باشد."

برچسب‌ها: محمد صلاح سادیو مانه لیورپول رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

175 تهران مادرید 20 (ح)1399/01/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi