خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پیراهن شماره ۱۵۰ فرانسه هدیه دشان به مودریچ(عکس)

پیراهن شماره ۱۵۰ فرانسه هدیه دشان به مودریچ(عکس)
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، بعد از پایان بازی دیشب برابر کرواسی هدیه ویژه‌ای به لوکا مودریچ داد.
به گزارش مستر90، شب گذشته در شهر بندری اسپلیت و ورزشگاه اختصاصی تیم هایدوک، تیم‌های ملی کرواسی و انگلیس از هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت 1-1 مساوی شد. فرانسه تا دقیقه 84 با یک گل پیش بود ولی کروات‌ها موفق شدند از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کنند؛ هر دو تیم بازی‌های قبلی خود برابر دانمارک و اتریش را با شکست پشت سر گذاشته بودند و در دیدار دیشب اولین امتیاز خود را کسب کردند.

بازی شب گذشته یک دیدار ویژه برای ستاره خط هافبک تیم ملی کرواسی یعنی لوکا مودریچ به حساب می‌آمد چرا که این بازیکن برای صد و پنجاهمین بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفت. پیش از این مسابقه به شکل ویژه‌ای از مودریچ تقدیر شد و هواداران حاضر در استادیوم نیز با بنرهایی از این بازیکن بابت سال‌ها حضور در ترکیب تیم ملی کرواسی تشکر کردند.

البته تقدیر از لوکا مودریچ تنها به کروات‌ها اختصاص نداشته است. در همین راستا مودریچ یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که در آن با پیراهن تیم ملی فرانسه کنار سرمربی خروس‌ها یعنی دیدیه دشان مشاهده می‌شود. در واقع دشان پیراهن فرانسه با شماره 150 را به این ستاره کراوات هدیه داده تا آنها نیز به سهم خود از لوکا مودریچ تقدیر کرده باشند.

گفتنی است؛ مودریچ فصل فوق العاده‌ای را با رئال‌مادرید پشت سر گذاشت و موفق شد با این تیم فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود؛ عناوینی که اتفاقاً درخشش خود مودریچ نیز در فتح آن‌ها توسط تیم کارلو آنچلوتی تاثیر بسزایی داشت.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه دیدیه دشان کرواسی لوکا مودریچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

211 Sporties_fa@1401/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi