خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

چرا انتقال دیبالا به اینتر نهایی نمی‌شود؟

چرا انتقال دیبالا به اینتر نهایی نمی‌شود؟
قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس به پایان رسید و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیم دیگری ملحق شود و شانس اینتر برای جذب او از بقیه رقبا بیشتر است. 
بپه ماروتا، مدیر اینتر، پیش از این انجام مذاکرات و علاقه این باشگاه به جذب این ستاره آرژانتینی را تایید کرده بود و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از امضای قریب الوقوع این قرارداد خبر داده بودند. 
با این حال در چند روز گذشته خبری از اعلام رسمی انتقال دیبالا به اینتر نبود و همین باعث شد که بسیاری تردیدهایی را درباره شرایط انجام این انتقال مطرح کنند. 
حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که دلیل وقفه ایجاد شده در امضای قرارداد دیبالا با اینتر دستمزد مدیر برنامه این بازیکن است که مشکلاتی را برای اینتر ایجاد کرده است. 

 

خورخه آنتون دوست خانوادگی دیبالا به حساب می‌آید و از 15 سالگی در نقش مدیر برنامه این بازیکن ایفای نقش کرده است. به نظر می‌رسد که مبلغ مدنظر او برای دریافت پاداش انجام این انتقال با مبلغ مدنظر اینتر تفاوت بسیار زیادی دارد و همین منجر به توقف مذاکرات و امضای قرارداد شده است. 
از سوی دیگر، گفته می‌شود که مبلغ مدنظر پائولو دیبالا برای امضای قرارداد نیز بالاتر از حد معمول است و ممکن است این موضوع هم با واکنش خوبی از سوی مدیران اینتر همراه نشود، خصوصا که این باشگاه در شرایط مالی چندان خوبی نیست و شرایط دیبالا به عنوان بازیکن آزاد یکی از معیارهای اصلی آنها برای خرید او بوده است.

برچسب‌ها: اینتر پائولو دیبالا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

76 سپاهان بزین1401/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi