خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

رسمی؛ پائولو دیبالا از یوونتوس جدا شد

رسمی؛ پائولو دیبالا از یوونتوس جدا شد
قرارداد پائولو دیبالا، روز سی‌ام ژوئن 2022 با یوونتوس به پایان رسید

پائولو دیبالا در سال 2015 به عنوان یک استعداد جوان از پالرمو به یوونتوس پیوست و حالا پس از کسب کوله‌باری از تجربه، به عنوان یک ستاره از این باشگاه جدا می‌شود.

طرفداری | به گزارش وب‌سایت یوونتوس، قرارداد پائولو دیبالا با این باشگاه به پایان رسید و به‌صورت آزاد از جمع بیانکونری جدا می‌شود. دیبالا طی دوران هفت ساله‌اش در یوونتوس توانست در 293 بازی، 115 گل و 45 گل ثبت کند. دیبالا همراه با یوونتوس در 12 جام (5 اسکودتو، 4 کوپا ایتالیا و 3 سوپرکاپ ایتالیا) به قهرمانی رسید.

این مهاجم 28 ساله آرژانتینی، نهمین گل‌زن برتر تاریخ یوونتوس است. در رقابت‌های سری آ، دیبالا دهمین گل‌زن برتر تاریخ یوونتوس به حساب می‌آید و در لیگ قهرمانان اروپا، او با زدن 18 گل پس از الساندرو دل پیرو و دیوید ترزگه، سومین گل‌زن برتر تاریخ بیانکونری به شمار می‌رود. او هم‌چنین رکورددار گل‌زنی در استادیوم آلیانز تورین هم هست و توانسته در خانه یووه، 68 گل به‌ثمر برساند. باشگاه یوونتوس از پائولو دیبالا بابت زحماتش طی این هفت سال تشکر کرد و برای او آرزوی موفقیت داشت.

برچسب‌ها: یوونتوس پائولو دیبالا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 Esteghlal Fc‌1401/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi