خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

پاسخ منفی لائوتارو به تاتنهام؛ کونته ناکام ماند

پاسخ منفی لائوتارو به تاتنهام؛ کونته ناکام ماند
دوران حضور کونته روی نیمکت اینتر برای این تیم و بازیکنانش بسیار موفق و خاطره‌انگیز بود و همین باعث شد که رابطه خوبی بین آنها شکل بگیرد. 
بسیاری از بازیکنان اینتر رابطه نزدیکی با کونته دارند و برای مثال ایوان پریشیچ حالا به تاتنهام رفته تا بار دیگر این دوران را این بار در لیگ برتر انگلیس تکرار کند. 
پیش از این بسیاری از منابع ایتالیایی از علاقه باشگاه تاتنهام و آنتونیو کونته به جذب لائوتارو مارتینز خبر داده بودند و گفته می‌شد که مدیران این باشگاه پیشنهادی 90 میلیون یورویی نیز به اینتر ارائه کرده‌اند. 

 

 

بند فسخی در قرارداد این مهاجم آرژانتینی وجود دارد که ارزش او برای جدایی را 105 میلیون تعیین کرده است، با این حال تاتنهام تصمیم گرفته 90 میلیون یورو به اینتر پیشنهاد کند که مبلغ قابل توجهی نیز به نظر می‌رسد. 
اما اسپورت ایتالیا خبر داده که لائوتارو مارتینز و مدیر برنامه او پیش از این هم بارها اعلام کرده بودند که تصمیمی برای جدایی از اینتر ندارند و می‌خواهند همچنان به حضور در سن سیرو ادامه دهند، خصوصا که این بازیکن قرارداد جدیدی را نیز در اکتبر 2021 امضا کرده که تا ژوئن 2026 ادامه دارد. 
از سوی دیگر، اینتر نیز تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارد و می‌خواهد با بازگشت روملو لوکاکو، بار دیگر شاهد حضور این زوج موفق در زمین در کنار یکدیگر باشد و حتی حضور احتمالی پائولو دیبالا در این تیم نیز نظر مدیران این باشگاه ایتالیایی را تغییر نداده است. 
لائوتارو مارتینز این فصل عملکرد خوبی در ترکیب اینتر داشت و موفق شد 25 گل در 49 بازی برای این تیم به ثمر برساند.

برچسب‌ها: اینتر تاتنهام لائوتارو مارتینز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

114 سپاهان بزین1401/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi