خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

اینتر تایید کرد؛ در حال مذاکره با دیبالا هستیم.

اینتر تایید کرد؛ در حال مذاکره با دیبالا هستیم.
به نظر می‌رسد انتقال جنجالی فوتبال ایتالیا در حال نهایی شدن بوده و پائولو دیبالا به‌زودی لباس نراتزوری را به تن خواهد کرد. اخبار در آرژانتین حاکی از آن است که اینتر چند روز قبل از نظر شخصی با ستاره سابق یوونتوس به توافق رسیده است.

خاویر زانتی گفت: "ما در حال مذاکره با پائولو دیبالا هستیم. من همیشه پائولو را تحسین کرده و برای او بهترین‌ها را در دوران حرفه‌ایش آرزو می‌کنم. دیبالا بازیکن بزرگی است و مطمئنا بازیکن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خواهد بود. 

اینتر همیشه بازیکنان اهل آمریکای جنوبی زیادی را در تیم خود داشته است، به خصوص بازیکنان آرژانتینی، حالا ما لائوتارو مارتینز و خواکین کوره‌آ را داریم؛ باشگاه اینتر همیشه به آرژانتینی‌ها اعتماد دارد."

دیبالا در حال حاضر در تعطیلات خود در آمریکا به سر می‌برد و دو روز پیش با هموطنش خواکین کوره‌آ ملاقات کرد. صاحب رستوران عکسی از این دو مهاجم منتشر کرد و نوشت "دیبالا، به اینتر خوش آمدی." اما وقتی پست او در فضای مجازی منتشر شد، نوشته خود را به "زنده باد اینتر" تغییر داد. پائولو دیبالا در سال 2015 با قراردادی 40 میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست و در 293 بازی 115 گل به ثمر رساند.

برچسب‌ها: اینتر خاویر زانتی پائولو دیبالا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 سپاهان بزین1401/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi